2006-2007

  • Franz Kafka |der bau|

    |ημερολόγιο|

    Το 2006, ο μουσικός και συνθέτης Νίκος Σώκος μού πρότεινε να πάρω μέρος σε ένα αφιέρωμα για τον Franz Kafka και τη νουβέλα του “der bau” (τo κτίσμα). Συνεργαστήκαμε όπως και για το έργο “Δάκρυα του Ονείρου”, μονάχα που στην περίπτωση του “der bau” αφετηρία μας ήταν ο συγγραφέας. Το μουσικό έργο αποτελείται από 21 κομμάτια progressive ηχητικών τοπίων με λυρικό στίχο στον οποίο απεικονίζονται επίμονα τα όνειρα, οι φόβοι, οι ευχές και οι ελπίδες του μουσικού. Η ένταση που αποπνέει είναι συναισθηματική και η πραγματικότητα απουσιάζει.

    Το έργο “der bau” δεν έχει τέλος γιατί δεν έχει αρχή. Ο Franz Kafka επαναλαμβάνει την ανησυχία του περιγράφοντας το αδιέξοδο ενός συστήματος που το μυαλό έχει χτίσει από μόνο του. Μια τραγωδία ανοχής. Το έργο του θα μπορούσε να είναι ο χάρτης ενός εγώ και των ιδεών του, που εξηγώντας τον τρόπο λειτουργίας του ανακουφίζει τον πόνο του.

    Ορισμός “το κτίσμα” προορισμός φωτογραφία. Η φωτογραφία απεικονίζει τα ερεθίσματα που προέρχονται από την πραγματικότητα. Το φωτογραφικό έργο έχει την πρόθεση να δημιουργήσει ένα δεσμό ανάμεσα στην αφηρημένη πραγματικότητα της μουσικής και οραματίζεται το χώρο για το κείμενο του συγγραφέα.

    |diary|

    In 2006, the musician and composer Nikos Socos proposed that I took part in a tribute on Franz Kafka and his novelette der bau. We collaborated in tears of the dream on a similar basis, in the case of der bau the starting line was the writer. The musical work consists of 21 pieces of progressive music with poetic lyrics describing the musician’s dreams, fears, wishes and hopes intensely. The volume is emotional and reality is absentee.

    'der bau' has no end because it has no beginning. Franz Kafka repeats his anxiety describing the dead-end of a system that the mind has built on its own. A tragedy of tolerance. His work could be a map of an ego and its ideas, relieving its pain by explaining the way it functions.

    Definition 'der bau' destination photography. Photography portrays the stimuli that comes from reality. The photographic work intends to create a connection to reality absent in the music and a visionary place for the writer’s text.